Ankeveen, september 2015

Beste leden,

Tijdens de ledenvergadering op 16 oktober a.s. presenteren wij het concept van de nieuwe statuten.
De vorige statuten waren dringend aan vernieuwing toe, ze dateren uit 1980 en zijn dus 35 jaar oud.
Het is nodig dat op de jaarvergadering minimaal twee derde deel van alle leden van de vereniging aanwezig moet zijn, omdat het waarschijnlijk is dat dit niet het geval zal zijn, schrijven we een extra ledenvergadering uit.
De op deze vergadering aanwezige leden kunnen dan over de nieuwe statuten stemmen. Een positieve stem van twee derde deel van deze aanwezige leden is dan voldoende om de statuten aan te nemen.

Het concept van de nieuwe statuten kunt u vinden op onze website:

Klik hier om het concept te lezen

Middels deze brief nodigen wij u uit op de extra ledenvergadering van de Ankeveense IJsclub.

Datum: vrijdag 6 november 2015.

Tijd: 20.00 uur.

Plaats: clubgebouw, Stichts End, Ankeveen.

Agenda:

1. opening,
  2. statuten,
  3. stemming,
  4. sluiting.

Dus: Algemene Ledenvergadering: 16 oktober 2015.
Statutenvergadering: 6 november 2015.