Nu de rust in het dorp is weergekeerd vindt het feestcomité ‘125 jaar Ankeveense IJsclub’ het hoog tijd om Ankeveen te bedanken. Te bedanken voor de inzet en het enthousiasme van de vele vrijwilligers die ervoor hebben gezorgd dat het eind april vier, of zeg maar gerust vijf dagen lang groot feest was in Ankeveen. Met de Musical Show ICE, de gezellige en perfect georganiseerde dorpsbrunch, het sportfestijn voor marathonschaatsers, het optreden van Erik Hulzebosch, drie avonden met fantastische bands, een ‘Mystery Guest’, het drukbezochte Shanty-Festival op zondag, de receptie, de presentatie van de DVD en het jubileumboek, de ‘vlaggenwedstrijd’ en ‘last but not least’ de traditionele, door de Sofa georganiseerde Koninginnedagviering op maandag. Ankeveen bezweek bijna onder dit overweldigende feestaanbod en het organisatiecomité wil iedereen die dit jubileum tot zo’n prachtig succes heeft gemaakt dan ook complimenteren en bedanken. Want net als wanneer er ijs ligt, stond Ankeveen ook nu weer massaal klaar om de handen uit de mouwen te steken. De ijsclub vindt het dan ook een eer dat zij in de vorm van dit feest weer iets moois voor het dorp kon terug doen. Ankeveense IJsclub bedankt, Ankeveen bedankt!